CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

LUAHAN 3 JIWA 3 CERITA TANPA SUARA

LUAHAN 3 JIWA 3 CERITA TANPA SUARA

FRIENDSHIP!

Daisypath Friendship tickers

VISITORS :

August 6, 2011

no title**



sebulan da aku kije aku kilang...
dulu time belajar..

aku xfokus sangat pun nak keje kat kilang..
dalam mind aku mesti terok kalo keje kat kilang..

tapi Alhamdulillah bile da dapat xla seteruk yang aku imagine kan pun..

kawan kawan aku ada yang dah dapat sambung degree..
tipula kalau aku x jeles kan..

sebab moOd belajar still ade...
tapi setahun nie aku nak cari pengalaman kerja dulu..

insyaAllah if aku dapat permanent aku nak sambung belajar wat PJJ..
yang penting semangat tue kene ade..

kalau nak capai sesuatu..



       "Experience Is The Best Teacher"




                                                                            
LEFTLOVELIFE
♥Bjan♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...