CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

LUAHAN 3 JIWA 3 CERITA TANPA SUARA

LUAHAN 3 JIWA 3 CERITA TANPA SUARA

FRIENDSHIP!

Daisypath Friendship tickers

VISITORS :

January 9, 2012

1st update after new year..
masing-masing bile sebut "New Year " je mesti macam-macam azam dalam mind rite;?
tapi azam yang tahun lepas belom tentu dah setel..
tapi bagi aku ape yang datang tu lah yang akan aku hadap..

neh da masuk 2012..
tapi aku still camneh lagi..
single or double..? ntah ler..no komen..
bukan senang nak bukak aty neh lagi..
tapi aku hepi ngan life aku sekarang..

teman-teman yang bace blog aku neh..
ketahuilah bahawa aku sangat merindui kalian...


-Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead-
                                              

                                                                                                  LEFTLOVELIFE


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...