CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

LUAHAN 3 JIWA 3 CERITA TANPA SUARA

LUAHAN 3 JIWA 3 CERITA TANPA SUARA

FRIENDSHIP!

Daisypath Friendship tickers

VISITORS :

June 8, 2012

post merepek. luahan hati dari hati

misti korang tertunggu-tunggu kan post dari kitaorg( bajet hot kan) hahaha lama dah rasenya tak update kan. my friends yg len masing2 dah kerja so mmg ssh la nk update kan so disebabkan saya neh kije sgt sempoi dan duk opis jew and mengadap pc jew apa lg gunakan peluang yg ada. hoho (gelak kejam)

so saya nak cite la skit pkai kije baru saya dekat sini.. saya kerja kt kilang area bngi..nama kilang rahasia,hehe sajer bagi saspen.. saya kerja sgt sempoi n steady position as admin assintant. so boring.. duk opis, wat kije opis.. kalau korang yg baru knl saya kan, saya neh suka berjalan sane sini.. tak boleh duk diam setempat. so kalau saya agak2 boring saya kcau mmbe2 saya buat kerja, jalan sana sini.. best2, haha saya kerja semua dgn laki2 saya sorang jew pnpuan kan(sedey) tade tmpt nk borak2, ngumpat2 tp tp tp dorang best suka bt lawak. tp kdg2 saya slalu kne bahan disebabkan saya sorang pnpuan saya dibuli, hampehh..

act kerja yg saya tgh kerja neh skng(ckp cam keling) tade kne mengena lnsg dgn jurusan yg saya ambik OK. mmg tade mengena langsung! tp ini hanyalah kerja sementara jew sebelum dpt smbung blaja bulan 9 neh. cari duit poket org kate. duit SHOPPING. omg..!!! sgt xsbar nak beli jam guess.. cantek gile ok. tp price die saya akan menagis kalau bayar. huhu so really2 hope dpt smbung blaja. saya mmg tade mood kerja ok..sgt jeles tgk pic kwn2 dkt klaz, blaja bnda baru, sedey sgt taw(btl2 sedey neh) :'(

saya abih kerja awl bulan 7 so disebabkan smbung blaja bulan 9 saya sambung kerja lagi sebulan. sangat bosan kerja smpai tertdo. (seb bek la boss saya sempoi) bgun2 tdo jew mata merah dgn bertanda di dahi trus boss dtg dan bagi kerja.huhu

rase dah tade apa nk ckp lg nt next tyme saya post lg dgn cerita2 yg menarik :D

bye


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...