CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

LUAHAN 3 JIWA 3 CERITA TANPA SUARA

LUAHAN 3 JIWA 3 CERITA TANPA SUARA

FRIENDSHIP!

Daisypath Friendship tickers

VISITORS :

July 26, 2012

tak mungkin kerana sayang hanya kadang kala aku terkenang

assalamualaikum
salam ramadhan semua..

semoga pada ramadhan tahun ini akan menjadi ramadhan yg bermakna untuk kita semua..aminn..

entry kali ini agak emosi dan kalau org yg mengikuti blog ini (ad kew yg nk follow) hehehe pasti akan merasa menyampah dan meluat setelah membaca entry sekejap neh lg.

aku neh pada dahulunya seorg yang pencinta setia (setia la kdg2) hehe so, once aku dah syg org tuh aku akan syg die swg jew. aku tunjuk and bgtaw sume2 kawn2 yg die bf aku.. aku knlkn die ngn kwn2 rapat aku even dgn org aku yg suka pn aku bgtaw yg aku dah ad bf tyme tuh..(even rasa tkut saham jatuh kan) tp disebabkan aku syg aku ckp sbb aku taw die tak kan tinggal aku dan die berjanji yg die takkan tinggal dan sygkan aku..kami menjalinkan hubungan selama setahun lebey. pelbagai kenangan pahit da manis aku bersama dia.. die merupakan first love aku sbb tuh aku syg kan die..masa kami sedang hangat bercinta hari2 nk dikatakan setiap minit dan saat kami berbalas mesej.. die akan call bile rasa rindu.. sampai aku rasa bosan sbb setiap masa die nak mesej and call.

hari2 kami lalui bersama tiba2 aku merasakan perubahan pada dirinya.. die jarang msj ataupun call.. ada skali smpai sebulan dua tak mesej ataupun call.. aku mula merasakan sesuatu yg die berubah tp aku menafikan.. kebetulan pada waktu itu aku sedang menjalani final di pusat pengajian so aku tak nak benda neh mengggangu pelajaran aku..

hari bersilih ganti, aku tidak tenang dan aku nak taw mengapa die berubah dgn secara tiba2.. aku kuatkan hati msj dan call..akhirnya die angkat..

me : kenapa lama mendiamkan diri? 
he : takde pape. bz kije

die cuba menyembunyikan sesuatu. aku paksa die untuk bgtaw benda yg sebetulnya.. akhirnya die mengalah

he : saya mintak maaf sbb saya dah buat kesilapan yg besar dlm perhubungan kita


dengan hati yg tenang walaupun rasa sedey dan takut aku bertanya pada die. aku sudah menyangka benda ini akan terjadi dan betul..


me : apa dia. ckp laa
he : saya dah ada perempuan lain dan perempuan tuh sygkan saya dan tak nak tinggalkan saya.        maafkan saya
me : terdiam


air mata mangalir deras membasahi pipi.. trus aku berlari ke tandas dan menagis sekuat hati. aku melepaskan segalanya.. 


kini..lebih 3 thun kami berpisah dan tidak berhubung. tp entah kenapa sampai ke saat ini aku masih ingat pada die.. aku masih stalker die di fb. ternmpak wajah die dan kekasih barunya.. begitu bahagia aku tgk.. 


setiap hari aku berdoa supaya die dijauhkan dari hidupku.. supaya Allah lenyapkan die dari mimpi dan ingatanku..

tbe2 aku tringat pada hukum karma. yes.. now i know why he left me..berbahagialah engkau dgnnya.

pesanan ku khas buatmu :  jangan kau bt pada die apa yg kau pernah bt pada aku dulu..


















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...